כיצד אוכל להפוך את התוכן שלי לסרטון ויראלי?

כיצד אוכל להפוך את התוכן שלי לסרטון ויראלי

כל המידע המקצועי על לסרטון ויראלי יצירת סרטונים נגיפיים הפכה קלה עם הופעתם
של כלים שונים המסייעים לך ליצור סרטונים משלך במאמץ מינימלי. אתה יכול ליצור
בקלות את הסרטונים האלה מהסרטונים שלך ואפילו מסרטוני בלוגרים אחרים על ידי שילוב והוספת טקסט ותמונות רלוונטיים.

עם הגידול בשימוש בסמארטפונים, קל למשתמשים לשתף את הסרטונים
שלך עם חבריהם או מכריהם בערוצי מדיה חברתית אחרים כמו יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר ואחרים.

בעזרת הסרטון הנכון ניתן למנף כל סוג של ערוץ מדיה חברתית כמו לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר וכו 'כדי להגיע לקהל.

הנה כמה ממשאבי הווידיאו הוויראליים הטובים ביותר.

אינפוגרפיקה לקידום וידאו

קידום האינפוגרפיק לווידאו יעזור לכם לשתף אינפוגרפיקה ייחודית
שמקדמת את התוכן שלכם לקהל שלכם. ניתן לתת את האינפוגרפיקה בחינם כחלק מאתר
המסחר האלקטרוני שלך, או שאתה יכול לבקש מאיש המקצוע שלך בשיווק ליצור אותו עבורך. אתה יכול להמיר את האינפוגרפיקה שלך לעותק להורדה ליצירת סרטונים ויראליים.

ניתן עוד לקרוא עוד כתבות מקצועית באתר מגזין סטודיו

כיצד אוכל להפוך את התוכן שלי לסרטון ויראלי

תמריץ ספר אלקטרוני

הסרטון אלקטרוני עם תמריצים קלים יעזור לכם לתת לקהל שלכם משהו יקר תמורת צפייה
בסרטון שלכם. זה סרטון נהדר לאתר המסחר האלקטרוני שלך. סרטון תמריץ זה ייצר באז עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך.

סרטון סקירת מוצרים

סרטון סקירת המוצרים הוא גם משאב וידאו ויראלי נהדר. אתה יכול ליצור סרטון
סקירת מוצרים המשתתף בטיפים כיצד לרכוש את המוצר, מהם היתרונות שהמוצר מציע ותכונות אחרות של המוצר. ניתן ליצור סרטון זה בעזרת תוכנה כמו Reelio.

היכרות עם מוצרים

היכרות עם מוצרים הם משאב וידאו נהדר. הדבר הטוב ביותר בסוג וידאו
זה הוא שהוא מרתק משתמשים כבר מהסרטון הראשון. זוהי דרך אותנטית לגרום לאנשים לעבור לאתר שלך.

סיכום

יצירת סרטונים נגיפיים היא דרך קלה מאוד ליצור סרטונים מרתקים. יש לו יכולת
להמיר אנשים ללידים, ובסופו של דבר ללקוחות. סרטונים ויראליים מספקים לך הזדמנות טובה להוסיף ערך לקהל שלך ולקדם את העסק שלך.

בתור משווק דיגיטלי, אתה יכול לייצר ולשתף את המסר שלך באופן שיכול להפוך לוויראלי
אם הוא בנה גורם אמון. אמון חשוב בוויראליות והדרך הטובה ביותר ליצור אמון היא להדגים שאתה מכיר את הנושא שלך ויש לך את היכולת לבטא את מה שאתה יודע

מאמרים נוספים באתר:

להלן ארבע דרכים בהן תוכלו להפוך את התוכן שלכם לסרטון ויראלי.

1. העביר את המסר שלך בתוך פחות מ -20 שניות.

טווח הקשב הממוצע הוא שמונה שניות בלבד, על פי סקר שנערך לאחרונה. היכולת לייצר
תוכן בטופס קצר היא דרך מצוינת לתפוס את תשומת ליבו של קהל היעד שלך. כשאתה יוצר את הסרטון שלך,
זכור שאתה רוצה שהמסר שלך יהדהד עם אנשים שרוצים ללמוד משהו חדש.
הם יצפו בסרטון כדי לראות אותך, לא כדי לראות על מה אנשים אחרים מדברים. אם אתה יכול להעביר את המסר שלך בתוך פחות מ -20 שניות, זה יכול להיות ויראלי!

2. המלצות הן דרך נהדרת להראות שאתה באמת מכיר את הנושא שלך.

ההמלצות שלך הן אחת הדרכים הקלות והמהירות ביותר להדגים עד כמה אתה
מכיר נושא ואת הדברים שאתה יודע, כמו שאתה יודע שהם מכירים אותך. אתה יכול להפוך
את הלקוחות או העובדים הנוכחיים שלך לשגרירים בחברה שלך ולשתף את האהבה
והתשוקה שלהם למותג שלך. זה עוזר להם לזכור שאתה מבין את הצרכים
והצרכים העסקיים שלהם, כך שהם יוכלו להמשיך לעבוד איתך ולספק שירות לקוחות מעולה לשאר קהל הלקוחות שלך.

קשור: כיצד לשווק את התוכן שלך כמו מיליונר

3. היה מציאותי.

תמיד קשה ליצור סרטון שמעביר את המסר שלך. אין שום דרך שתוכלו לתפוס
ייצוג חזותי של מה שאתה מנסה לומר בצורה חזותית. לכן, אל תנסה להשיג שום דבר יותר
ממה שאתה יכול לספק. האמינות שלך מונחת על הכף. התמקד בתמונה הטובה
ביותר שתוכל ליצור המציגה את דבריך. היה אותנטי ואמיתי ושמור על הסרטון שלך ממוקד במוצר או בשירות שלך.

4. שתף את הווידיאו שלך עם הקהל שלך.לקוחות שלך

למאמרים נוספים תוכלו לקרוא בקישור הבא

אהבתם? שתפו את החברים

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
הצוות הנאמן שלכם

הצוות הנאמן שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *